Äntligen fredag!!

Det är fredag! Då är humöret alltid lite bättre, håller ni med?
 
Igår fick vi finbesök av mina underbaringar till vänner, Sanna och Towe, vi tre har känt varandra i herrans massa år. Sen har vi varit ut i världen och lekt av oss och nu landat här hemma. Och jag är så glad för de! Två riktiga vänner som är helt smarta, fina, omtänksamma och lite galna, jag älskart! 
 
Men efter de åkt så hade vi lite kaos med barnen, Leia vaknade redan när de var kvar. Sen så vaknade även Mattis. Och de ville verkligen inte somna om förrän vid 23. De skulle krypa runt och blev förbannade när man kramade om dem, sen höll de på att somna men precis då så snodde de runt och blev vilda och arga igen.
Vi kollade i munnarna i morse men inga tänder vad vi kunde se, men jag hoppas hoppas att de berodde på det. Vi får väl se ikväll om de blir nå bättre.
 
Sen vaknade de 06.15 så innan jobbet så han jag med både frukost med barnen, läsa bok, bygga lego och lite dans. Så mysigt! Men 09.30 fick jag denna bild av Hampus.
 
Tröttfisarna, inte konstigt när man är vaken halva nätterna och kliver upp supertidigt. Hoppas de får en bra eftermiddag hemma nu iallafall.
 
Publicerat i Allmänt