Snart tillbaka!

Jag vet att bloggen har blivit lidande de senaste veckorna! Men jag har prioriterat tiden med min familj, på tisdag börjar vardagen igen med jobb för min del, och då kommer det bli bättre. Har tankat så mycket energi och har massa roliga saker jag tänker vi ska diskutera här i höst!

Jag och Hampus tankade på energi igår med en kväll på Yran tillsammans med barnens gudfar Oscar och Marre. Mina föräldrar sov över så vi fick sovmorgon till 10, snacka om utvilad.

Glöm inte bort varandra under småbarns åren! Det är så lätthänt, egentligen vill jag ha med mig barnen på nästan allt. Alltid lite jobbigt att gå hemifrån. Men när man väl tagit sig iväg och inser att man kan lägga tiden bara på varandra, som innan barnen kom, då ger det så mycket energi till förhållandet. Och vi satsar ju på för evigt!!!

Barnen somnade direkt mamma och pappa gick. De röjer så mycket med dem när de är här och har så kul!! Därför är det såklart väldigt lätt för oss också att våga lämna dem.

Strosar fortfarande runt i Hampus skjorta!

Nu blir det nybakta scones, min man han kan!

Publicerat i Allmänt