Allt annat

Jag vet att jag inte alls bloggar så bra just nu! Det är så mycket som pågår i min hjärna så all energi försvinner.
Det är jobbsökning, dagisplanering och allt det vardagliga med två små barn som tar min tid.

Men ge mig lite inspiration, vad gillar ni att jag skriver om? Renovering? Trollens utveckling? Eller andra funderingar över hur det är att ha två!? Jag märker att det är så normalt för mig att ha två så jag glömmer bort att alla inte gör som vi! Så fråga!!
När man ska försöka slänga iväg ett mail hemma nu för tiden så ser det ut så här!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Hur lyckas du vara så FAB (både vacker och positiv) med så lite (egen) tid bästa J-L? 😘

Svar: Men alltså <3 TACK <3
Jennie-Lie

#2 / / Jeanette:

Jag vill gärna se bilder på huset och renoveringen ☺

#3 / / Anonym:

Barntumsinspo skulle vara superkul! Vi renoverar (också) med tre kids, storebror 3,5 och tvillingtjejer 9 månader😅

#4 / / Linnea:

Renovering och vardagslivet läser jag gärna om! :)