Valborg

Vi hade en sån otrolig mysig valborg i lördags. Jag kommer ihåg förra årets valborg som det var igår. Vi hade precis flyttat hem till Östersund, trollen låg och sparkade i magen och jag njöt och funderade på hur vår nästa valborg skulle bli.
Och den blev helt perfekt. För er som inte var med så långt tillbaka så skrev jag ett inlägg om vad valborg betyder för mig här
 
Vi hade en kväll bara tillsammans vår lilla familj, vi köpte en grill och hade grillpremiär här hemma. Trollen smaskade i sig av gurkstavar, potatis och lite kött. Sen bytte vi om till pyjamas på Leia och Mattis som de hade innanför deras fleeceoveraller (då behövde vi inte väcka dem så mycket när vi kom hem).
 
Att ta vår vagn bland massa massa folk på en gräsmatta kändes inte så lockande så bärselarna följde med, vagnen tog vi med och hade inne i scoutstugan för att kunna mata dem på kvällen och få de att somna. Leia och Mattis höll igång med oss till 21.15, då blev det ersättning i vagnen och folket hade tunnats ut så vi kunde ta med oss vagnen utomhus och de tvärsomnade.
 
 
 
Det var så mäktigt att gå omkring där med min alldeles egna underbara dotter på magen, och Hampus med vår underbara son bredvid mig. Alla kända ansikten från förr som man träffade, brasan som värmde oss och fyverkerierna som lös upp himlen gjorde vår kväll helt magisk.
#1 / / Anna Thegström:

Åhh känns verkligen som igår jag sprang omkring där på Valborg 😄

Svar: Ja eller hur! Kvällar man aldrig glömmer 💜
Jennie-Lie

#2 / / m a r i a:

Så mysigt det låter! Och vilka fantastiska fina bilder på er <3

#3 / / Mamma Lie :

Och inte att förglömma vinsten på. Chokladhjulet

#4 / / Mamma Lie :

Och inte att förglömma vinsten på. Chokladhjulet