The Blacklist

Den här sängidén verkar redan ge lön för mödan. Igår tog det i ju och för sig lite tid innan barnen somnade, Leia framförallt var såååå ledsen och hulkade i sömnen säkert 10 minuter efter hon somnat. Ibland undrar jag om hon har ont eller om hon är rädd för något, för det spelar ingen roll vad vi gör. Hon gråter alltid innan hon somnar och MÅSTE somna medan hon håller i oss. Det här la ju upp på min instagram stories när de tillslut somnade. @jennielie heter jag där, så följ mig och kommentera så jag hittar er också!
 
Jaja när de väl sov så åkte Hampus och köpte pizza, såååå gott! Och när han kom hem hade jag hunnit röja ihop lite efter dagen, och gjort iordning datorn. Hade även läst massa bra tips om serien The Blacklist, så den fick det bli. Och vi som är van att behöva pausa både middag och tv absolut minst tre fyra gånger under en kväll kom på oss själva med att ha ätit upp hela pizzan och sett klart hela avsnittet utan att bli avbruten en gång. Först vid 23 vaknade dem (då hade jag stensomnat) och Hampus höll på att greja runt nere så de fick faktiskt komma in till mig redan då. Annars har de sovit till runt 04 nu sen de fick den nya sängen.
 
Förövrigt så rekommenderar jag starkt The Blacklist, förstår varför alla har pratat så mycket om den. 
 
Håller tummarna på en lugn och bra kväll imorgon också. Är det någon fler här med väldigt oroliga ungar på kvällarna? Ge mig alla tips ni har!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jennie:

Jaaa, bästa serien just nu! Vi är på säsong 3.

Svar: JAAA =D
Jennie-Lie

#2 / / Marie:

Hej! Vår lille Frank, nu 2 år o 4 mån, höll också på så ett tag runt 1 -1,5 o blev jätteledsen vid nattning men det gick över helt plötsligt, så är kanske bara en fas:)

Svar: Åh hoppas hoppas <3<3
Jennie-Lie