Ut och fynda

I butikerna börjar årets sommarkläder rulla in, det betyder också att de som är kvar sen förra året kommer fram till rea-priser.


Jag lyckades göra några fantastiska kap innan vi for.

Som ni säkert vet vid det här laget så gillad vi svart vita kläder, och när jag fick se den här uv-tröjan (och tillhörande svarta byxor) på kappahl så blev jag helt kär. När det dessutom var rätt storlek och priset endast var 40kr (!!) så var det som menat.

På Lindex sprang jag på nästa fynd, handduksponchos. Har spanat på de innan men finns mest med Disney tryck (vilket våra barn inte är intresserade av just nu), och ofta kostar de runt 300kr styck. Här hittade vi en blå med fiskar och en rosa med flamencons för 100kr istället. 


Dessutom har jag fått mail att Åhléns har 50% på alla deras barnkläder av märket Åhléns. 


Publicerat i Allmänt