Äntligen!

Idag är det dags, jag ska få slå mig ner i frisörstolen och fixa håret. Sen jag fick barn har det verkligen nerprioriterats. Det känns så tråkigt, men pengarna behövs till annat och tiden finns inte alltid där. I november var sist jag var hos frisören, NOVEMBER! Det är inte okej, kan inte ni bara påminna mig ibland och lämna en kommentar där ni skriver att jag börjar bli lite långhårig, okej?
Dagens kaluffs på huvudet!
 
Det här mina vänner är alltså min undercut jag hade förut, supersnaggad, den går nedanför axlarna nu. Då förstår ni hur länge sen det var.
 
Hur ska man göra för att komma ihåg att prioritera sig själv ibland? Jag gillar ju att gå till frisören, och ha nya frisyrer. Men en anledning att jag skjutit på det är nog för att min absoluta favoritfrisör finns i Stockholm, och jag har inte hittat någon som lever upp till hennes mått i Östersund. Idag ska jag testa en ny, får vi se hur det går.
 
Publicerat i Allmänt