Vi gör vårt bästa

Skönt att ni är fler som inte alltid hinner göra iordning den där perfekta picknick korgen! Vi prioriterar annat som för oss och våra barn är viktigare än fina bullar. Någon gång ska jag dock få till det, jag lovar!
 
 
Ibland ibland kan dessa två samsas och dela med sig till varandra, då får man vara snabb med kameran för innan man vet ordet av det så är det raseriutbrott med luggning, tänder eller slag. Ojojoj humören som dessa två börjar få ibland, och testar våra gränser, än så länge är det ändå möjligt att stå ut. Vi kan väl hålla tummarna att det håller sig på den nivån?
 
Hur var era barn vid två års åldern? Mycket trots? Jag tror jag har hört mer om trotsåldern vid tre år? Berätta vad har vi att vänta?
#1 / / ronja:

En kompis till mig sa när hennes dotter va 2,5 att 3års trotsen kommit tidigt. Nu när hennes dotter är 3 så säger hon att det va bara ett smakprov! Fy f*n rent ut sagt som den flickan trotsar sin mamma! Hela tiden utan avbrott. Jag faaaasar inför det, o dessutom med TVÅ samtidigt kanske! ;) haha!