Vi har haft en hemlis

Oväntat, överraskande och alldeles underbart att vi faktiskt ska få en större familj. Och att trollen ska bli storasyskon i januari. 


Det här är anledningen till att bloggen inte alla uppdaterats lika bra senaste tiden, men nu hoppas jag ni vill följa oss på vår nya resa!!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Mickis:

Men wow! Stort grattis till er! Gud så spännande :)

#2 / / Maria:

Men va?! Wow! Stort grattis! Jag som själv har tvillingar i samma ålder som era blir såklart jättenyfiken att höra mer!

#3 / / Maria:

Men va?! Wow! Stort grattis! Jag som själv har tvillingar i samma ålder som era blir såklart jättenyfiken att höra mer!

#4 / / Anonym:

Har misstänkt det ett tag 🙈 STORT grattis till er! Har själv tvillingflickor på 8 och en son på 4. Följer er med glädje! 😀

#5 / / Anonym:

Har misstänkt det ett tag 🙈 STORT grattis till er! Har själv tvillingflickor på 8 och en son på 4. Följer er med glädje! 😀

#6 / / Anonym:

Så kul!!!! GRATTIS!!!!!!!

#7 / / Sara:

Stort grattis! Har följt dig sen tvillingarna låg i magen och ska bli kul att följa även denna gång 😃

#8 / / Kristina:

Åh vad roligt att höra, stort grattis!!!

#9 / / Kristina:

Åh vad roligt att höra, stort grattis!!!

#10 / / Marie:

Åhh grattis!!!! Så roligt!! Följer er slaviskt redan och kommer fortsätta med det!!:)

#11 / / Malins Blogg:

Ååhhh, grattis!!!! ❤

#12 / / Elin:

Åh vad roligt! Grattis! Följt er sen ni fick tvillingarna, jag fick min dotter två dagar senare. Hon var också tidig, 7 veckor, kände så mycket igen mig när du beskrev neotiden. Och nu väntar vi också tillökning i januari så blir extrakul att följa er nu 😃

#13 / / Malin:

Stort grattis! ♡

#14 / / Anonym:

Jag visste det! 😊

#15 / / JW:

Grattis! Hade det på känn. Väntar själv mitt andra i december, så jag blev lite misstänksam när du inte uppdaterade som vanligt. Har följt dig sedan du väntade Mattis och Leia. Min dotter är född i juni. 😊

#16 / / Anonym:

Sååå roligt!! Stort grattis!!!

#17 / / Anonym:

Sååå roligt!! Stort grattis!!!

#18 / / Louize:

Vad mysigt, ett stort Grattis!