Gravid vecka för vecka

Nu tvingar jag mig ut ur min comfort zone (jag tar med mig Hampus i fallet), vi har nämligen signat på med Youtubekanalen gravid vecka för vecka. Så en gång i veckan kommer vi uppdatera er med det senaste i graviditeten, ni kommer få följa med i vår kaosiga vardag och jag hoppas ni ska tycka att det blir skoj!

Kika på vårt första avsnitt här

Livrädda och väldigt flummiga var vi när vi tidigt i månadsmorgon spelade in vårt första avsnitt. Och i helgen ska vi spela in nästa. Så är det något ni vill vi tar upp, eller visar så bara att hojta till!!


Publicerat i Allmänt
#1 / / JW:

Jaaa, vad kul! 😃

#2 / / JW:

Jaaa, vad kul! 😃

#3 / / Anonym:

Grattis till graviditeten. All lycka och kärlek till dig och din familj <3

#4 / / Anonym:

Grattis till graviditeten. All lycka och kärlek till dig och din familj <3

#5 / / ronja:

Men åh va söta ni är då! <3

#6 / / Alexandra:

Åh vad roligt det ska bli att följa hela er graviditet vecka för vecka. Stort grattis till er ❤️