Före middag

oj hjälp! Vi lagar middag här hemma, och barnen är alldeles för trötta och hungriga. Hur det ser ut då?

Och tro inte att jag är världens sämsta mamma. Jag hade försökt med russin, juice, vindruvor, film på telefonen. Men nej det var bara kaos, så tillslut fick man bara inse komiken av att behöva trösta två och laga mat (Hampus var ute med Chip).

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Haha, här var det samma! Jag är så nyfiken på hur no har det hemma! Inredning osv, visa?!

#2 / / Anonym:

Haha, här var det samma! Jag är så nyfiken på hur no har det hemma! Inredning osv, visa?!

#3 / / Fridah:

Tror inte någon skulle kunna tro att du är en dålig mamma. Så mycket kärlek som lyser igenom bloggen! Barn är barn och man kan inte alltid hjälpa deras humör. Ni verkar tvärtom vara toppenföräldrar! Stor eloge till er.

Och tack för mysig blogg :)

Svar: Alltså tack tack tack <3 Blev alldeles rörd av din kommentar, efter dagar då jag känt mig lite hängig och inte alls som världens bästa mamma.
KRAM <3
Jennie-Lie