Aaaaaj, baaajs, skiiiit!


Här sitter jag, och en sovande Mattis, och har fruktansvärt ont i munnen. Köpte hem lite nötter idag och rätt som det var så ilade det till i hela munnen, och efter det har jag fått så ont så jag tror att jag lyckats bita av en bit av min visdomstand. Är på så dåligt humör, känner inte att jag vill äta något, sen att jag har två nyvaccinerade små troll hemma som behöver mig just nu men att min energi och mitt humör är på botten är så jäkla dåligt. Har stoppat i mig alvedon som inte hjälper ett dugg, fy vilken otroligt kass timing. Och som ett pluss på det så kommer min plånbok bli mer än luspank resten av det här året. Nej vilken dålig dag!

Hampus är iallafall och handlar Rostmackor och nyponsoppa till mig, stackarn får stå ut med mycket! Sen är min plan att bara dra ett täcke över huvudet och hoppas på att trollen gör likadant.
Leia är iallafall på strålande humör trots vaccin. Uppdatering på deras BVC besök kommer imorgon!

Har ni bra tips mot tandvärk eller starka mediciner som finns på Ica så tar jag gärna emot dem!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Elin:

Usch och fy! Låter inte alls kul det där! När jag hade så jäklarns ont i en tand att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, fick snällt gå till tandläkarn och rotfylla den, så var det enda som hjälpte pigelin. Pigelin i mängder!! Antar att det var kylan som hjälpte mot smärtan så isbitar borde ju fungera lika bra, men i alla fall jag väljer piggelin framför isbitar alla dagar i veckan!

Hoppas det ordnar upp sig för dig snarast!

Svar: Tack snälla för tipset! Blev några piggelin igår, det hjälpte faktiskt för stunden! (Plus att det var himla gott) 😂🙈

Stor kram!
Jennie-Lie