Leos lekland

Igår packade jag och Jesper in oss i bilen med Leia och Mattis. Vi hade bestämt lekdate på Leos lekland i Eskilstuna.

Dels så var Sandra från min mammagrupp i närheten så vi ville såklart hänga. Och sen mötte jag även upp Emmelie med hennes tvillingar Allie och Louie. Vi har haft massa kontakt på Facebook och instagram, så när hon skrev att de bodde i närheten så blev jag så glad. Är det inte häftigt att man kan hitta nya vänner via Facebook och instagram!? Helt underbart!!

Så det blev mycket bus och lek, sen var det matdags och trollen smällde i sig en hel tallrik med pannkakor! Inte en bit var på golvet!

Alla barn i ett bollhav!

Efter några timmars lek så åkte vi in till stan, la ner barnen i vagnen och två sekunder senare så sov de. De fortsatte sova i två timmar, så vi han kolla massa butiker och fika!

Sen var det dags att fara hem, trollen var glada och morbror agerade lekledare i baksätet. När vi kom hem till min mormor sen så hade de förberett poolen åt barnen så då blev det massa bad!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Wow vilken dag👍👍👍👍😘😘😘😘