Fabulous moms meetup!

Alltså jag är i chock! Aldrig i hela mitt liv trodde jag att det skulle gå att sälja slut på biljetterna till mitt event, och att det sen gick på mindre än tre dygn!
Så himla kul, det tar jag som en bekräftelse på att det är ett forum som behövs i Östersund.
 
Det är något speciellt att hålla på med event och fester. I början känns det som en klockren idé och det är bara att köra. När du sen börjat köra och stöter på lite hinder och börjar tvivla på dig själv så kommer ångesten, va fan va det här bra för. Men sen innan det drar igång och när bitarna faller på plats så kommer energin tillbaka, och under själva eventet så är endorfinerna på topp!
 
Jag ser verkligen framemot att få träffa er som kommer på eventet! Och jag ser framemot lite lyxiga behandlingar på plats.