Åh nej

Magsjukan är här, Leia fick äran att vara först denna gång. Vi tog en spontantripp till mina föräldrar i Stugun i eftermiddags, och precis innan middagen så kom första spyan.

Hampus berättade att han precis snurrat leia på sitt huvud, så kanske var det därför. Men efter tredje spyan på kort tid så insåg vi att sån tur hade vi inte idag.

Med en pytteliten hyrbil, där vi inte ryms en vuxen bak med barnen så visste vi inte riktigt hur vi skulle ta oss hem med en kräkling. Tack och lov för mina underbara älskade föräldrar som direkt erbjöd oss att stanna kvar, trots magsjuka.

Så nu ligger jag i ett rum med Leia, Hampus är hem till oss och hämtar allt vad vi kan tänkas behöva och mina föräldrar har lagt Mattis!

Så busig trots magsjuka! Nu sover hon iallafall och vaknar ca en gång i halvtimmen för att kräkas. Hoppas det avtar snart så hon får en bra nattsömn.

Och sen får vi se vem som är näst på tur, jag är ju helt klart i riskzonen här. Så jag passar väl på att be om ursäkt i förväg om jag blir tyst här inne.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Åh nej hoppas inte hon blev smittad av mig 😔😖 blev magsjuk på lördag kväll!! Krya på henne ❤

Svar: Åh hoppas du mår bättre ❤
Jennie-Lie