På gränsen

Vi fick lite pikar från förskolan att det var dags för galonkläder nu, de har superbra skalkläder från Polarn och pyret, så de blir inte blöt. Men overallerna blir otroligt geggiga, så igår fick Hampus nog och när han hämtat barnen från förskolan så åkte han för att införskaffa galonkläder. Hur det gick?
 
De hade börjat superbra, Mattis hade varit med och hämtat stövlar, båda hade prövat galonbyxor och var supernöjda med dessa. (Didriksson stl 80 på Leia och 100 på Mattis)
 
Men allt eftersom klockan närmade sig 17, då de egentligen brukar få middag hemma, så blev det mer och mer kaos. Och tillslut så låg båda två vid kassan och var så less.
 
Jag tycker iallafall att Hampus är så grym som fixade det på egen hand, det är inte lätt. Och att de blev lite ledsna på slutet var ju faktiskt inte alls konstigt, dessutom tycker jag det är så härligt med Hampus för han blir sällan stressad av barnskrik. Utan han hade inställningen att ja nu ligger de iallafall stilla de sista minuterna så jag kan betala! Hejja min älskling och mina små älsklingar, ni är grymma!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Malin:

Åh men va härligt att kunna se det så, en annan får svettningar bara busfröt börjar gnälla lite i kassan kön 😅

Svar: Haha eller hur!!!kr
Jennie-Lie