Toktroll och barnvakt

Igår fick jag och Hampus en middag för oss själva med fina vänner. Sanna fyllde år och vi ville såklart med och fira henne. Och att få sitta i lugn och ro och prata, utan att kuta efter troll, kändes så lyxigt. Vi var på Republiken och käkade, jag åt en bönchili som var såååå god. Men trots att jag var vrålhungrig så kunde jag inte äta mer än några skedar innan jag blev mätt och lite illamående. 
Ett gäng snyggingar på andra sidan bordet känns aldrig fel.
 
Den otroligt goda bönchilin.
 
Det gick många år utan att jag och Sanna träffades speciellt mycket, någon fika tog vi när båda bodde i Stockholm. Men det var först förra sommaren, när Sanna och Johannes hade flyttat hem, som vi började hänga igen. Och nu förstår jag inte hur vi klarade oss ifrån varandra så länge, hon har verkligen ett hjärta av guld min vän. Vet ni vad det bästa är? Vi kommer få vara mammalediga tillsammans i vinter!! Jag längtar så efter att få träffa den lilla krabaten som bor i hennes mage.
Grattis världens finaste på din födelsedag!!!!
 
Barnen var hemma med farmor, de somnade en sväng vid 20-tiden. Sov en timme innan de vaknade när någon konstig typ hade knackat på dörren. Sen var de vakna. Så när vi kom hem strax efter 22 så blev det sång, lite dans och krama farmor hejdå innan vi kunde krypa ner i sängen.
Full fart hemma med dans till Beyonce, tid? 22:16 togs bilden.
Publicerat i Allmänt