Alltså ni

Ni gör min dag, såååå ofta, just nu har jag haft en liten tröttperiod och känner mig inte helt på topp. Och att då få den här kommentaren (på detta inlägget) så får jag så mycket ny energi och känner sån kärlek till er alla, trots att ni är många som jag aldrig träffat (men vill så gärna).
 
Tror inte någon skulle kunna tro att du är en dålig mamma. Så mycket kärlek som lyser igenom bloggen! Barn är barn och man kan inte alltid hjälpa deras humör. Ni verkar tvärtom vara toppenföräldrar! Stor eloge till er. 

Och tack för mysig blogg :)
/
Fridah
 
Bjuder på en liten superglad selfie <3 
 
Igen, tack för ni kikar in här hos mig. Den här bloggen är ju absolut noll och ingenting utan allt ni bidrar med <3
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Fridah:

Åhh va härligt att du blev så glad! Kram!

Svar: ATT JAG BLEV <3
Jennie-Lie