Jisses!

Vilken lördag! Började bra med morgonmys med barnen, frukost i lugn och ro innan jag skulle åka iväg.


Min lillasyster fyller nämligen år imorgon, men har kalas idag, och vi hade en överraskning till henne. Vi gillar att överraska i vår familj! 

Hon hade önskat sig saker till hennes balkong, så vi gick ihop ett gäng och köpte en hel möblering till balkongen. Hennes vänner lurade ut henne på frukost och vi slet med att få upp allt innan hon var tillbaka.

Hon blev så brydd och glad när hon kom och gick och vi stod på balkongen! Han inte ta någon bild på soffan innan hon kom. Men både den och ljusslingan kommer från rusta!

I andra hörnet ställde vi ett bord, lite blommor, champagne, ljus och golvet gjorde vi lite ombonat med trasmattor! Det blev så bra, hade lätt velat ha balkongen själv! Men det förtjänar hon min lillasyster, ett härligt kryp in i sommar! 


Vi han precis göra klart innan hon kom, puh! Sen for jag hem för att hämta resten av familjen, gick ut, satte oss alla i bilen och.....nä precis bilen vägrade starta!! Två övertrötta barn som skrek och hungriga föräldrar. Så det fick bli att gå in, lägga barnen i vår säng och efter de somnat så åt vi lite lunch.

Tillslut fick Hampus igång bilen, men den vågar vi såklart inte lita på så det fick bli verkstaden med den och hyrbil, igen, för oss. Blir så jäkla less alltså! Nu ligger iallafall jag och vilar med barnen och Hampus fixar ny bil. Sen blir det förhoppningsvis kalas för oss.


Publicerat i Allmänt