Tillbaka

Det finns många bidragande saker till min lilla paus från bloggen, den första är att min telefon är paj och inskickad på lagning. Den andra är, som för många andra, det fantastiska vädret vi haft i helgen. Sen finns det någon orsak till som ni säkert kommer förstå sen.
 
I helgen har vi hunnit med att mysa massa med nära och kära, och i lördags så var jag, barnen och barnens faster på kosläpp. Sen dess har både Leia och Mattis pekat mot ängen utanför oss (där det om sommrarna går kossor) och sagt muuuu. 
 
Sen är det planering av tvåårskalas som gäller, tänk att våra små troll blir två år på söndag.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sara :

Nu blir jag fundersam och lite orolig, hoppas inget allvarligt har hänt, ni är så fin familj.
Kram

Svar: Fina du <3 Nej inget allvarligt har hänt, vi mår alla bra!!! Kram
Jennie-Lie

#2 / / M:


Svar: <3
Jennie-Lie

#3 / / Sara:

Hej! Tycker att du och hampus verkar ha en fin relation, både till varandra och till era barn. Undrar småbarnsåren är det svårt att få till att bara vara du o jag igen men ni verkar lyckas. All kärlek till er!

Svar: Tack fina, vi försöker så gott vi kan! Det är viktigt att komma ihåg varandra mitt i vardagen ;) KRAM
Jennie-Lie

#4 / / Anonym:

Kanske gravid?! 😊

Svar: haha =)
Jennie-Lie